דיווח: טראמפ החזיק בביתו כ-300 מסמכים מסווגים

שלמה ריזל No Comments on דיווח: טראמפ החזיק בביתו כ-300 מסמכים מסווגים

טראמפ הגיש בקשה לבית משפט פדרלי למנוע באופן זמני מה-FBI, לבחון את החומרים שנלקחו מאחוזתו בפלורידה לפני כשבועיים. בבקשה שהוגשה נטען כי יש לחדש את הבחינה, רק לאחר שימונה משקיף חיצוני שיוכל לפקח עליה

טראמפ לאחר נאומו במוזיאון ישראל צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בניו יורק טיימס מדווחים כי הנשיא האמריקני לשעבר, החזיק באחוזתו לפחות 300 מסמכים מסווגים, שחלקם הוחזרו מאוחר יותר וחלקם נתפסו על ידי הבולשת הפדרלית.

בתוך כך, טראמפ הגיש בקשה לבית משפט פדרלי למנוע באופן זמני מה-FBI, לבחון את החומרים שנלקחו מאחוזתו בפלורידה לפני כשבועיים. בבקשה שהוגשה נטען כי יש לחדש את הבחינה, רק לאחר שימונה משקיף חיצוני שיוכל לפקח עליה.

בנוסף, עורכי דינו של טראמפ ביקשו כי משרד המשפטים האמריקני ימסור פירוט של הרכוש שנלקח, וכי החוקרים יחזירו את כל אותם הפריטים שלא נמצאים תחת צו החיפוש.

כזכור, לפני כשבועיים פשטו סוכנים פדרליים על אחוזתו של הנשיא לשעבר שנחשד בלקיחת מסמכים מסווגים בנושא נשק גרעיני – מהבית הלבן למעונו הפרטי.

משרד המשפטים האמריקני מתנגד לפרסום פרטי התצהיר המפרט את הסיבות וההסברים שבגינם פשטו סוכני FBI על אחוזתו של טראמפ. לטענת המשרד, "חשיפת התצהיר בשלב זה עלולה לפגוע בהתקדמות החקירה וברצונם של עדים לסייע בה. העובדה שמעורבים בה חומרים מסווגים מאוד, מדגישה עוד יותר את הצורך להגן על שלמותה".



0 תגובות